Formularze do druku
Pliki dotyczące Radomskiej Karty Miejskiej:
- wniosek o wydanie Radomskiej Karty Miejskiej / aktualizacja danych (plik PDF),
- druk reklamacyjny Radomskiej Karty Miejskiej (plik PDF).
Zaświadczenie dla opiekunów osób niepełnosprawnych:
- zaświadczenie uprawniające do bezpłatnych przejazdów dla opiekuna osoby niepełnosprawnej (plik PDF).
Uwaga! Wniosek o wydanie Radomskiej Karty Miejskiej należy wydrukować na kartce formatu A-4 (najlepiej dwustronnie, a nie na dwóch osobnych kartkach). Formularz reklamacyjny także jest przeznaczony do druku na kartce formatu A-4 (jednostronnie). Przed wydrukowaniem trzeba sprawdzić ustawienia - każdy z tych dokumentów powinien zajmować całą stronę A-4, a nie tylko jej część.
Prawidłowo wypełnione formularze z wymaganymi załącznikami są przyjmowane w następujących punktach MZDiK:
- Traugutta 30/30A (Śródmieście - główna siedziba Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji,
pierwsze piętro, pokój 112; obok przystanku Traugutta / Moniuszki 04, tel. 48 365-46-52, wewn. 112),
czynny w godzinach 7:45-15:15 (dni powszednie); - Traugutta 2 (Śródmieście - punkt obok przystanku Dw. Główny PKP / Traugutta 02, tel. 539-992-399),
czynny w godzinach 7:00-19:00 (dni powszednie); - Malczewskiego 15 (Śródmieście - punkt obok przystanku Malczewskiego / Kelles-Krauza 01, tel. 602-650-133),
czynny w godzinach 7:00-19:00 (dni powszednie); - Limanowskiego 74 (Borki - punkt obok przystanku Limanowskiego / Maratońska 12, tel. 784-681-495),
czynny w godzinach 7:00-19:00 (dni powszednie).
Wszystkie powyższe punkty są nieczynne w soboty i niedziele oraz w inne dni wolne od pracy przypadające w ciągu tygodnia.
W tych samych miejscach będzie można również odebrać kartę (zgodnie z deklaracją wpisaną we wniosku o jej wydanie).
Dane kontaktowe wyłącznie w celach reklamacyjnych:
- biletomaty@mzdik.pl (sprawy związane z funkcjonowaniem biletomatów stacjonarnych, w tym zgłaszanie ich awarii);
- wyłącznie w dni powszednie w godzinach 7:30-15:30 również zgłoszenia telefoniczne pod numerem 504-716-974;
- biletowy@mzdik.pl (sprawy związane z biletami komunikacji miejskiej i funkcjonowaniem Radomskiej Karty Miejskiej);
- reklamacje.przewozy@mzdik.pl (sprawy związane z funkcjonowaniem Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej).