Objazdy odcinka ulicy Średniej w dniu 29.04.2025 w godzinach 9:00-18:00
W związku z zaplanowanymi robotami drogowymi na bocznej jezdni ulicy Lubelskiej (obok budowanego wiaduktu), w dniu 29 kwietnia 2025 roku (wtorek) w godzinach około 9:00-18:00 będą wprowadzone tymczasowe zmiany w organizacji ruchu kołowego. Objazdami pojadą także autobusy miejskie linii 5 i 14.
Ze względu na planowane asfaltowanie bocznej jezdni ulicy Lubelskiej (po południowej stronie budowanego wiaduktu nad torami kolejowymi) tymczasowo nie będzie możliwości przejazdu pomiędzy ulicami Lubelską a Średnią (w obu kierunkach). Dojazd do ulicy Lubelskiej zostanie tylko w tym okresie umożliwiony przez ulicę Kaszubską (od Puławskiej). W przeciwnym kierunku będzie natomiast dopuszczony wyłącznie ruch autobusów komunikacji miejskiej oraz rowerów (zgodnie z oznakowaniem). Ze względu na zwężenie jezdni przy skrzyżowaniu ulic Lubelskiej i Kaszubskiej ruchem będą tam kierowali pracownicy wykonawcy inwestycji.
Apelujemy do wszystkich uczestników ruchu o zachowywanie szczególnej ostrożności w rejonie miejsca prowadzonych robót i o stosowanie się do zmienionego oznakowania bądź do ewentualnych poleceń wydawanych przez pracowników wykonawcy prac.
Autobusy miejskie będą w godzinach około 9:00-18:00 kursowały poniższymi objazdami.
Linia 5:
- w kierunku pętli Lotnisko Warszawa-Radom:
25 Czerwca, Słowackiego, Górna, Kaszubska (prosto), Lubelska, Sołtyka; - w kierunku pętli Pruszaków lub Rożki:
Sołtyka, Lubelska, Kaszubska, Puławska, Średnia, Słowackiego, 25 Czerwca.
Linia 14:
- w kierunku pętli Lotnisko Warszawa-Radom lub Sadków:
Pomorska, Kochanowskiego, Puławska, Kaszubska, Lubelska, Małęczyńska, Wrocławska; - w kierunku pętli Os. Południe lub Potkanów / Stalowa:
Wrocławska, Małęczyńska, Lubelska, Kochanowskiego, Pomorska (stała trasa bez zmian).
Nieczynny będzie przystanek Średnia / Puławska 03 (w kierunku ulicy Słowackiego).
Na trasach objazdów nie będzie obowiązywał zawieszony przystanek Kaszubska / Lubelska 01 (w kierunku ulicy Lubelskiej).
Uwaga! Ze względu na krótki okres obowiązywania tych korekt nie będą one uwzględnione w Systemie Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (zapowiedzi następnych przystanków będą automatycznie przestawiały się na właściwe dane na drugim przystanku po powrocie danego autobusu na stałą trasę linii). Z tego powodu na monitorach Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej na przystankach bezpośrednio za obszarem objętym tymi zmianami przewidywane czasy odjazdów mogą różnić się od rzeczywistych.