Pomimo jesiennego ochłodzenia prace przy budowie wiaduktów u zbiegu ulic Żeromskiego i Lubelskiej nie zwalniają tempa. Równocześnie trwa budowa przystanku PKP Radom Wschodni, z którego na nowe obiekty będzie można dostać się schodami tradycyjnymi, ruchomymi albo windami. Prowadzone są roboty drogowe.

Dwa równoległe wiadukty są już zabetonowane. Na obiekcie południowym (od strony ronda Zapały), który zaczął powstawać nieco wcześniej niż północny, są już tak zwane dylatacje - czyli specjalistyczne złącza, które umożliwiają naturalne rozszerzanie się oraz kurczenie betonowych konstrukcji bez pękania. Z obu stron wiaduktu powstały poza tym mury oporowe, a na samym obiekcie jest prowadzone betonowanie kap chodnikowych, czyli tych części, po których będą poruszali się piesi i rowerzyści. Przygotowane też są kotwy pod ekrany dźwiękochłonne. Dzięki ekranom lokatorzy pobliskich bloków nie będą narażeni na hałas powodowany przez przejeżdżające pojazdy. Trwa jednocześnie montaż pomarańczowych belek gzymsowych oraz dużo innych specjalistycznych robót. Podobne prace są też sukcesywnie prowadzone na obiekcie północnym (od strony ulicy Siennej), którego budowa ruszyła później.

Na budowie przystanku kolejowego stoją już betonowe elementy peronu (tak zwane "elki") od strony ulicy Szklanej. Odtworzony został tor, po którym poruszają się już pociągi. W tym czasie powstaje druga krawędź peronu. Widać w tym miejscu już masywne betonowe konstrukcje, zwane galeriami. To w nich będą docelowo schody (ruchome i tradycyjne). Powstają też szyby windowe. To wszystko ma umożliwić przemieszczanie się pasażerów między peronem a wiaduktami, na których będą zlokalizowane przystanki.

Wokoło wiaduktu też się dużo dzieje. W pobliżu skrzyżowania z ulicą Zbrowskiego powstaje kanalizacja deszczowa, natomiast na ulicy Metalowej w rejonie myjni samochodowej trwa układanie warstwy podbudowy z MMA, czyli mieszanki mineralno-asfaltowej.

Całe zadanie pochłonie ponad 178,8 miliona złotych. Część finansowana z budżetu miasta (wiadukt) to koszt około 131 milionów złotych, a część kolejowa (peron przystanku PKP Radom Wschodni) to niemal 48 milionów. Zakończenie tej inwestycji ma nastąpić na przełomie wiosny i lata 2025 roku. Wykonawcą tego ogromnego zadania jest wyłoniona w przetargu firma Trakcja z Warszawy.