Awaria systemu: nie działa myBus, SDIP i częściowo doładowywanie RKM
Informujemy, że z powodu niezależnej od nas awarii serwera czasowo nie działa aplikacja myBus, a częściowo także System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej. Radomską Kartę Miejską można doładować tylko w naszych punktach firmowych. Informatycy pracują nad usunięciem awarii, lecz jest ona poważna i nie jest wiadomo, ile może potrwać.
Tablice Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej na przystankach wyświetlają obecnie tylko rozkładowe, a nie rzeczywiste czasy przyjazdów autobusów. Z powodu awarii serwera występują także problemy z doładowywaniem Radomskiej Karty Miejskiej przez internet, w punktach partnerskich i w biletomatach (można w nich kupować bilety papierowe). Pasażerów chcących doładować kartę zapraszamy więc do jednego z naszych punktów firmowych przy ulicach Traugutta 30/30A (główna siedziba MZDiK), Traugutta 2, Malczewskiego 15 bądź Limanowskiego 74. Godziny otwarcia są podane w dziale TARYFA BILETOWA > dystrybucja biletów.
Przepraszamy pasażerów za związane z tym utrudnienia. Mamy nadzieję, że usterkę uda się usunąć jak najszybciej.